TILLBAKA

Hej på er som fortfarande klickar sig in här!
 
Bloggen är igång igen och förhoppningsvis kan jag hålla igång den ett litet tag iallafall. Vi i åk 2 har precis gått ut på praktik och jag är (ni kommer inte bli förvånade) kvar på Strömsholm hos dressyrstipendiaten Lina. Alla som jag har pratat med är inte det minsta förvånade att jag är kvar på Strömsholm, men varför åka härifrån när jag trivs så bra?
 
Iwacor lever loppan som skolhäst på gymnasiet och är mycket omtyckt. För er som inte vet så äger jag (mamma) honom fortfarande men har gått in i skolan fram till sommarlovet. Detta på grund av ändrade förhållanden hemma som gjorde att vi antingen skulle sälja honom eller försöka hitta en annan lösning. Nu var RS så pass sjyssta att de tog in honom i skolan fram till sommarlovet, och det är något som jag kommer vara evigt tacksam för ♥
 
Ja men okej då vänner, jag är tillbaka och hoppas att ni stannar kvar och följer mitt liv här på Strömsholm!
 
Kram / I
 
 
(Måste credda min klasskompis Malin som hjälpte mig med infinte scroll här på bloggen, gå in på henns blogg hääääääär)
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback