Onsdag 15 oktober 2014

Hej på er!
Jag har vekligen inget spännande att berätta idag igen. Har endast haft lektioner på sal idag där vi bland annat gjorde en redovisning om Connemaraponnyn, men utöver det så har vi inte gjort något speciellt alls. 
Tanken var att trimma dressyr idag på Corren men alla stora ridhus var upptagna(lyxproblem) så red ut med Elin till galoppbanan istället, alla gångarter i regnet. Idag var han framme för skänkeln men spänd, troligtvis pågrund av vädret..  
 
Imorgon åker vi iväg till Sandra för dressyrträning, ska samtidigt be mamma filma till ett grupparbete som vi ska göra på Aktivitetsledarskapen. Vilket då betyder att vi måste vara lite extra snygga (som att vi inte alltid brukar vara välmatchade haha :P) men det är bara roligt. Går det bra på träningen kanske jag lägger upp något klipp här ;)
 
Juste, vi var ju iväg och testade Yoga igår och det var vekligen ingenting för mig. Det var så tråkigt, att stå i trädet och andas i 5 andetag kändes väldigt meningslöst tyvärr. Men nu har jag provat på det och blev en erfarenhet rikare, lite träningsvärk har jag trots allt men inte lika extremt som efter våra idrottslektioner. Vår lärare Maria är väldigt bra på att ge oss sån pass extrem träningsvärk att man knappt kan gå på 4 dagar, har aldrig känt att idrottslektionerna ger så mycket som de gör nu!
 
Puss puss på er och god natt 
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback