Hoppa hästen hoppa!!

Hej!

Tisdag idag, engelska och en intressant ridläralektion om doping. Rätt mycket repetition om saker jag hört förut, men även väldigt mycket nytt. Lärorikt och mycket viktigt!
 
Under eftermiddagen hopptränade vi i nya för Kati och idag, äntligen, kändes det bra och roligt. Kände mig inte så osäker som jag brukar, även fast det vi inte kom perfekt alla gånger och jag kom efter i sprången ibland så kändes det bra. Vilket är ett stort framsteg för mig, ni som känner mig vet nog att jag nästan alltid har varit väldigt osäker i hoppningen men nu kanske det äntligen har börjat släppa. Men man ska inte ropa hej förren man har kommit över bäcken... Corren var verkligen på hugget idag och det märks att han tycker det är sååå roligt att hoppa, efter hindrena bjöd han på några huvudslängar (ni vet när dom slänger med huvet i en cirkel typ haha) och pep iväg några gånger. Gulle ;)
 
 
Nu ska jag, Elin och Happis iväg på Yoga. Så spännande haha
puss puss


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback