Dag 1

Första dagen på praktiken avklarad och jag gör i princip samma saker som jag gör annars när jag hjälper Lina. Enda skillnaden är att jag har hela dagen på mig och inte behöver gå iväg till lektioner ;)
 
Idag har jag bland annat promenderat med Daria två gånger, ridit Hardy framför unghästen Safari, gjort iordning hästar och allt annat som hör till. 
För er som inte har riktig koll så spenderar jag nästan all min fritid uppe hos Lina nu när jag inte har någon häst att rida på kvällarna, jag tycker att det är väldigt roligt samtdigt som jag lär mig väldigt mycket. 
 
Idag fick jag sovmorgon fram till 11, när jag kommer till stallet ska jag lunchfodra och sedan gå iväg på lunch - chill. 
 
Har tyvärr inga bilder att bjuda på då min telefon är helt knäpp, kan knappt ta en enda bild utan att den stänger ner sig. Tvingades återställa den och allt raderades, prutt :(
 
aja ni fick en iallfall, på mig och mini som också har praktik i samma stall.
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback