Hej på er ♥

Vaknade upp utvilad och hur glad som helst, äntligen! Förra veckan kände jag mig så sjukt deppig och hade dåligt själförtroende, men nu känns det helt annourlunda. :D
 
Igår jobbade jag som sagt hos Sandra, gick väldigt segt med vart endå klar med det mesta i tid. Träffade alla härliga människor som snart blir mina stallkompisar och alla är så trevliga och glada, det gillas!! Ser fram emot att flytta dit v44 och det tror jag att Iwacor också gör.
 
Denna vecka som kommer har jag EM stalltjänst vilket betyder att hela veckan blir väldigt chill, knappt några hagbyten eller lunchstalltjänster, skönt! VI har dock massa inlämningar till veckan som jag måste bli klar med så har endå fullt upp, men nu är det slutspurten inför lovet vilket märks - alla ämnen har inlämningar/och prov som ska vara klar samtidigt. 
 
Iwacors veckoplanering:
Måndag: Klättra
Tisdag: Hopplektion med skolan
Onsdag: Dressyr
Torsdag: Dressyrlektion 
Fredag: Ut
Lördag: Ut
Söndag: Ut/vila
Vi måste träna vidare på att rida ut själva över broarna, så det är vad som ska tränas på när vi rider ut ;)
 
Nu ska jag hoppa upp ur sängen och gå ner och käka frukost, puss på er ♥
MIN fina corren, oj vad jag tycker om honom ♥♥♥♥♥♥
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback